OGŁOSZENIE Nr 1/2014 KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI w KROŚNIE z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko zastępcy naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego
OGŁOSZENIE Nr 1/2014
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI w KROŚNIE
z dnia 12 listopada 2014 r.
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
zastępcy naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego
§ 1.
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko zastępcy naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Krośnie ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:
1) w zakresie wymagań formalnych – spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia MSWiA z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiska komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 r. Nr 123, poz857, z późn. zm.);
2) w zakresie wymagań pożądanych:
a) mający co najmniej 10 - letni staż służby w Policji,
b) mający co najmniej 3 - letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,
c) wykształcenie wyższe;
3) w zakresie wymagań dodatkowych:
a) posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, lub
b) posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu administracji, prawa bądź zarządzania bezpieczeństwem w ruchu drogowym.
§ 2.
Oferty kandydatów powinny zawierać:
1) CV i list motywacyjny;
2) kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
3) potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
4) koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne;
5) oświadczenie kandydata – pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;
6) oświadczenie kandydata o pozostawianiu/ nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym z funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat;
7) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
8) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu).
§ 3.
Zakres zadań realizowany na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
1. Zastępowanie Naczelnika Wydziału.
2. Odprawianie do służby i rozliczanie czasu służby policjantów Wydziału Ruchu Drogowego w formie elektronicznej i papierowej.
3. Nadzór nad sposobem realizacji obowiązków służbowych przez funkcjonariuszy Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Krośnie.
4. Dokonywanie bieżących korekt w zatwierdzonych grafikach służby policjantów Wydziału Ruchu Drogowego z uwzględnieniem: zmian dotyczących dyslokacji służby, wynikających z aktualnych wytycznych i potrzeb, a także absencji.
5. Planowanie dyslokacji służby ruchu drogowego w SWD z uwzględnieniem czasu służby, miejsca pełnienia służby, aktualnych i doraźnych zadań do realizacji.
6. Sporządzanie raportów zestawień z SWDP-e i SESPOL-u oraz przekazywanie ich Naczelnikowi Wydziału.
7. Zapoznawanie policjantów Wydziału Ruchu Drogowego z wytycznymi i poleceniami: Komendanta Głównego Policji, Podkarpackiego Komendanta Wojewódzkiego Policji, Komendanta Miejskiego Policji w Krośnie i jego zastępców oraz Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego.
8. Sprawowanie nadzoru analitycznego nad wprowadzonymi przez policjantów Wydziału Ruchu Drogowego danymi ze Statystycznej Karty Czynności Policjanta Ruchu Drogowego do bazy SESPOL.
9. W oparciu o materiały otrzymane od Naczelnika Wydziału prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach listów, e-maili, szkód w mieniu resortu MSWiA.
10. Prowadzenie Rejestru wydanych i zdanych notatników służbowych policjantom Wydziału Ruchu Drogowego oraz jego archiwizowanie.
11. Nadzorowanie zagadnienia kontroli transportu drogowego w zakresie przewozu rzeczy, osób i materiałów niebezpiecznych (prowadzenie Teczki Zagadnieniowej Transport drogowy i Rejestru protokołów).
12. Prowadzenie teczek zagadnieniowych: NURD, Pieszy, Prędkość, Telefon, Pasy i Foteliki, Bus&Truck, Alkohol i Narkotyki, Taxi, Nienormatywne.
13. Przygotowywanie: danych analitycznych z baz KSIP Statystyki, SEWiK, SWDP do opracowywania analiz; stanu bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym; bezpieczeństwa dla zarządców dróg, stref zamieszkania, stref ruchu i innych uprawnionych podmiotów.
§ 4.
Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w kancelarii ogólnej Komendy Miejskiej Policji w Krośnie, ul. Lwowska 28, 38-400 Krosno, piętro V pokój nr 610 w terminie do dnia 26 listopada 2014 r., z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko zastępcy naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Krośnie z dopiskiem „w sekretariacie nie otwierać”.
§ 5.
Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Krośnie, tel. 13 43 29 360 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji, w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.
§ 6.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 24 grudnia 2014 r.